torsdag 8 november 2012




I samband med konstslingan gjordes en almanacka där tolv deltagare finns representerade. I år fick jag vara med under april. Det finns några almanackor kvar till försäljning. De kostar 100 kr styck och kan beställas via min mejl, se under fliken kontakt. 

I was in an exhibition called Konstslingan, something like Art road trip. Twelve was to be in a calendar. I got a page during april 2013. I still have som for sale.








 Det har varit så mycket om min verkstad på sistone, så nu tycker jag att en och annan bok ska synas. Här är några som jag lämnat till konsthantverkarna i Örebro. Den undre boken såldes till en kvinna som skulle skicka den till New York, lite kul.
I have showed so much about our working place so now I thought there would come som books in the blog. I made these for the art craft shop in Örebro. I make some paperpatterns and I also bye some paper. The one below was bought to be sent for New York. I made the pattern, thinking of an enlarged fingerprint.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar